2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap!

Hatipköy’de yaşayan bir vatandaş İzmit Belediyesi’nin vatandaşların sorununu çözmek için faaliyete geçirdiği Whatsapp İhbar Hattından 2 senedir hep aynı cevabı aldığını belirterek duruma tepki gösterdi.

2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap!

İzmit Belediyesi’nin vatandaşların sorunu hızlıca çözülsün amacıyla açtığı 0532 166 41 41 numaralı whatsapp ihbar hattından şikayet var. Gazetemize ulaşan bir okuyucumuz 2022 yılından beri sorunlarının çözülmediğini belirterek kendisine hep aynı cevabın verildiğini ifade etti.

HEP AYNI YANIT

İlk olarak 2022 yılında evinin önündeki otların kesilmesi için whatsapp ihbar hattı ile iletişime geçen vatandaş konu ile ilgili ilgilenileceği ve talep oluşturulduğunun yanıtını aldı.

TEKRAR YAZDI

Aynı vatandaş 14 Aralık 2023 tarihinde de Hatipköy Mahallesi’nde ‘başıboş köpeklerin’ kendisine saldırdığını ifade ederek konu ile ilgilenilmesini istedi. Sorunu bir çözüme kavuşturulamayan vatandaş 10 Ocak tarihinde whatsapp hattına tekrar yazdı.

“İLLA ÖLÜM MÜ OLSUN”

Bu kez duruma sitem eden vatandaş ihbar hattına, “Hatipköy Mahallesi çok fazla başıboş köpek var. Sürekli yazıyorum çözüm yok. İşe gidip gelemiyoruz. Çocukları okula götüremiyoruz. Çok fazlalar. İlla ölüm mü olsun? Neden ilgilenmiyorsunuz!?” mesajını yazdı.

“İLGİLİ BİRİME AKTARILDI” MESAJI

Bunun üzerine vatandaşa İzmit Belediyesi whatsapp ihbar hattından “Talebiniz ilgili birime aktarıldı. Konuyla ilgili tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır” cevabı verildi.

İŞTE O MESAJLAR:

2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap! - Resim : 1

2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap! - Resim : 2

2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap! - Resim : 3

2022 yılından beri şikayetçiler... İzmit Belediyesinden hep aynı cevap! - Resim : 4