Bozuk ürün satıp iade almadılar

Migros Sanal Şubesinden sucuk satın alan bir vatandaşın siparişi bozuk bir şekilde geldi

Ürünün iadesini isteyen vatandaş tüm çabalarına rağmen bozuk gelen ürünün iadesini yapamadı. Durumu şikayet platformuna yazan Dilek isimli vatandaş Migros Kocaeli Symbol AVM şubesinden kaynaklanan mağduriyetinin çözülmesini istedi.

“SKT BELLİ DEĞİL”

Durumu şikayet platformuna yazan vatandaş, “03.10.2023 tarihinde Migros Sanal Market üzerinden 322476777 numarası ile verdiğim siparişte tarafıma bozuk ürün teslim edildi. İki adet Namet ® Kangal Sucuk ürünlerinden bir tanesi Namet etiketli ve SKT’si uygun, görüntüsü iyi iken; diğer sucuk ürünü etiketsiz, markası ve SKT’si belirsiz ve görüntüsü bozuk şekilde idi. (Ürün tutarı 399.51 TL). Aynı gün Migros’a yaptığım bildirim ile ürün iadesi talebinde bulundum.

DÖNÜŞ ALAMADIM

Gramajlı ürünler olduğundan ve birlikte tartılıp etiketlendiğinden, ürünlerin birlikte iadesini talep ettim. 04.10.2023 tarihinde mağaza sorumlusuna ait 0552***84 numaralı numaradan aranarak bozuk ürünün görseli tarafımdan talep edildi; ilgiliye görselleri gönderdim. O günden beri Migros Canlı Yardım hattı müşteri temsilcileri üzerinden defalarca not bırakmama rağmen Migros Kocaeli Symbol AVM’den dönüş alamadım. Mağaza ayrıca 08503102816 numaralı telefonlarına da asla cevap vermemektedir” ifadelerini kullandı.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber