Trendyol Yemek'ten skandal iade cevabı: "Ağacın dibine bırakıldı, iade yapamayız"

Ankara'da bir vatandaş, Trendyol Yemek üzerinden verdiği siparişin uzun süre gelmemesi üzerine canlı destek hattına bağlandı. Ancak aldığı cevap, olayı başka bir boyuta taşıdı.

Türkiye'de oldukça rağbet gören Trendyol Yemek üzerinden sipariş veren bir vatandaş uzun süre siparişini teslim alamadığı için canlı desteğe bağlandı. Ancak yaşadığı deneyim, şirketin müşteri hizmetleri politikasını sorgulatacak cinsten oldu.

"SİPARİŞİ AĞACIN DİBİNE BIRAKTIK"

Siparişin ağacın dibine bırakıldığı belirtilen mesaj karşısında şaşkına dönen müşteri, ağacın altında ne bir yemek ne de paket bulabildiğini belirtti. Bunun üzerine sipariş tutarının iadesini talep etti. Fakat Trendyol'un müşteri hizmetleri, "Yemeği ağacın dibine bıraktık, dolayısıyla siparişiniz teslim edilmiştir. İade yapamıyoruz" yanıtını verdi. Yaşanan bu olay müşteri memnuniyeti açısından büyük tepki çekerken, sosyal medyada da geniş yankı uyandırdı. Trendyol'un tutumu ise müşteriler arasında tartışmalara neden oldu.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber