SEKA Devlet'te yanlış SMS sorunu! Mağduriyete sebep olabilir

Kocaeli’de bir vatandaş Şikayetvar.com adlı platforma yazdığı şikayette SEKA Devlet Hastanesi tarafında farklı bir hastaya ait SMS'lerin 5 aydır kendisine atıldığı belirtti.

Kocaeli’de bir vatandaş Şikayetvar.com adlı platforma yazdığı şikayette SEKA Devlet Hastanesi tarafında farklı bir hastaya ait randevu, MR ve reçete gibi SMS'lerinin 5 aydır kendisine atıldığı belirtti. Şikayeti yazan vatandaş hastaneyi 13 kere aradığını ama sonuç alamadığını, bu durumun sonuçlarını bekleyen hasta adına ciddi mağduriyet yaratabileceğini aktardı. Yazılan şikayetin tamamı şu şekilde;

"ACİL DURUM OLABİLİR"

"İzmit SEKA devlet Hastanesi S***H*** isimli hastaları benim telefon numaramı hastaneye kayıt ettirmiş kendisiyle ilgili muayene reçete MR sonucu vs tamamı cep telefon numarama yaklaşık 5 aydır SMS olarak geliyor hastaneyi aradığımda otomasyon hasta hakları hasta kabul acil iç ve dış santral bölümleriyle 13 defa görüştüm her defasında tamam hallettik deniyor yine aynı az önce santraldeki beyefendi suratıma kapattı telefonu. Hasta acile gelmiş SMS geldi acile bağlanıp hasta yakınına bilgi verilmesini talep ettim yok yine aynı. Resmi işlem başlatacağım hasta acil sonuç bekliyor olabilir acil durum olabilir hastaya hastane ulaşamayacak insanlık görevi olarak 13 defa aramak zorunda mıyım ben? Tanımadığım kişi hakkında hastane SMS bilgisi almak istemiyorum başhekimliğe bilgi verilmesini ve gerekenin yapılmasını bekliyorum."

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber