Coca-Cola, Ürdün’de isim değişikliğine gitti ve yeni şişe tasarımı tamamen yenilendi. Şişelerde artık ürünün Ürdün’de üretildiğine dair bir ibare bulunuyor. Bu değişiklik, Coca-Cola’nın Ürdün pazarında gerçekleştirdiği bir güncelleme olarak değerlendiriliyor.
BOYKOTU AŞMA ÇABASI
Coca-Cola, Ürdün’de dikkat çeken bir strateji değişikliğine gitti. Şirket, bu ülkede ürünlerini “Crush” markası altında sunmaya başladı. Ayrıca, ürünlerin tasarımı tamamen yenilendi ve yeni etiketlerde “Ürdün’de üretilmiştir” ifadesi yer alıyor. Coca-Cola’nın bu hamlesi, İsrail menşeli ürünlere karşı yüksek duyarlılığın bulunduğu bölgelerde boykotu aşma çabası olarak değerlendiriliyor.