Köfteci Yusuf sosyal medyayı ikiye böldü!
İsrail ürünlerini sattığı gerekçesiyle eleştirilen Köfteci Yusuf sosyal medyayı ikiye böldü.
İsrail’in Filistin’e uyguladığı katliam ve soykırım politikaları Türkiye’de, İsrail’i desteklediği iddia edilen markaların boykot edilmesine yol açmış ve bazı markalar bundan etkilenmişti. Coca Cola ise boykot listesinin en başında yer alırken, Köfteci Yusuf’un Coca Cola’yı menülerin yanında ücretsiz veriyor olması sosyal medyayı ikiye böldü.
SOSYAL MEDYA İKİYE BÖLÜNDÜ
Bir kısım vatandaş Köfteci Yusuf’u boykot deliciliğiyle suçlarken, diğerleri ise Coca Cola’nın Türkiye’de yasal ve serbest ticari bir mal olduğunu, boykot edilmesinin gerek olmadığını iddia etti.