PTT GÜVENLİK ALIMI SON DURUM 2024: PTT Memur Alımı Başvuru Şartları! PTT İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Kamuda memur olarak çalışmak isteyenler PTT güvenlik alımı başvuru şartları araştırmalarını sıklaştırdı. Başvuru sürecini merakla takip eden adaylar bir yandan istenen şartları araştırırken bir yandan da başvuru tarihlerini inceledi. Peki, PTT iş başvurusu nasıl yapılır? İşte yanıtı..

PTT GÜVENLİK ALIMI SON DURUM 2024: PTT Memur Alımı Başvuru Şartları! PTT İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

PTT personel alımı 2024 sorgulaması yapan adaylar için detaylar netleşti. Başvuru ardından çeşitli sınav ve mülakat aşamalarından geçmesi gereken adaylar için meraklı bekleyiş başladı. 2024 yılında Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) bünyesinde işbaşı yapmak isteyen birçok vatandaş memur alımı sürecine odaklandı. Peki, PTT iş başvurusu nasıl yapılır? İşte PTT güvenlik alımı başvuru şartları..

PTT GÜVENLİK ALIMI BAŞVURU NE ZAMAN?

Milyonlarca adayın beklediği PTT personel alımı duyurusu henüz gelmedi. Her yıl belirli oranda memur alımı yapan PTT personel alımı duyurusu henüz gelmedi. PTT personel alımı resmi açıklama geldiğinde sizleri bilgilendireceğiz. PTT memur alımlarında genelde online başvurular tamamlandıktan sonra mülakat ve sınav süreci başlıyor. Henüz PTT'nin resmi internet sitesinde personel alımı duyuruları yapılmadı.

PTT PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

-29/5/2009 tarihli ve 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamında yer alanlar ile PTT'nin yurtdışındaki işyerlerinde istihdam edilecekler hariç olmak üzere Türk vatandaşı olmak.

-On sekiz yaşını tamamlamış ve giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz altı yaşından gün almamış olmak.

-Kamu haklarından yasaklı bulunmamak.

-Engelli personel çalıştırılmasına ilişkin mevzuat hükümleri saklı kalmak kaydıyla, yurtiçinde ve yurtdışında devamlı görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.

Kaynak: HABER MERKEZİ