Bu gelişme, kullanıcılara daha özgür bir deneyim sağlamayı amaçlıyor. Abonelik ücreti ödeyen kullanıcılar reklamsız bir platformda gezinirken, ücretsiz sürümü tercih edenler reklamlarla karşılaşmaya devam edecek. Bu yenilik, aynı zamanda Meta’nın, kullanıcılara veri odaklı reklam hizmetlerine bir alternatif sunarak, gizlilik endişeleri ve Avrupa Birliği’nden gelen incelemelerle başa çıkmasına yardımcı olabilir.
ÜCRETİ BELLİ DEĞİL
Hatırlanacağı üzere, Meta geçtiğimiz Temmuz ayında, kullanıcı verilerini izinsiz olarak toplama yasağını getiren 2019 tarihli bir Alman kanununu ihlal ettiği için ceza almıştı. Ancak, bu abonelik servisinin ne kadar bir ücrete sahip olacağı konusunda henüz bir açıklama yapılmadı.