Sosyal medya konuşuyor: Otel sahibinin yorumları ‘PES’ dedirtti!
Ankara'da bulunan bir otel işletmecisinin, otelinden memnun kalmayan müşterilerin yaptığı yorumlara verdiği cevaplarla sosyal medya gündem oldu.
Son dönemde işletmecilerin müşterilere karşı yaptığı sert tutumlar sosyal medyada gündem olurken bir otel işletmecisinin otelde konaklayan ve memnun kalmayan müşterilere hakaretler ve küfürler savurması yine Twitter’ı salladı.
VERDİ VERİŞTİRDİ
Ankara Bahçelievler’de bulunan otelde kalan müşteriler otelle ilgili görüşlerini değerlendirdi.
Otelde suların kesildiğini, internette göründüğüyle aynı olmadığını, otel sahibinin müşterilere kötü davrandığını yorumlarda belirtip düşük yıldız veren müşteriler otel işletmecisinin sert üslubuyla karşı karşıya kaldı.
KÜFÜRLER ETTİ
Müşterilerin kötü yorumlarını gören işletmeci adeta çılgına döndü ve yorumların altına hakaret ve küfürler yazmaya başladı. İşletmecinin yorumlarını ekran görüntüsü alan bir kullanıcı ise o yorumları sosyal medyada yayınladı. Yorumları gören kullanıcılar “Bu nasıl üslup”, “Otel mühürlenmeli”, “Görevden alınmalı” gibi yorumlarda bulundu.
İŞTE SÖZ KONUSU O YORUMLAR...