Adalet Bakanlığı Memur Alımı Başvuru Nasıl Yapılır? Adalet Bakanlığı Başvuruları Ne Zaman Bitecek?

Adalet Bakanlığı personel alımı binlerce vatandaşın gündemine girdi. İş başvurusu yapacak olan adaylar istenen şartları yerine getirdiği taktirde işlem yapabilecek. Peki, Adalet Bakanlığı başvuruları ne zaman bitecek? İşte yanıtı..

Adalet Bakanlığı Memur Alımı Başvuru Nasıl Yapılır? Adalet Bakanlığı Başvuruları Ne Zaman Bitecek?

2025 yılında alım yapacak olan Adalet Bakanlığı personel alımı için düğmeye bastı. Binlerce vatandaşın gündeminde ilk sırada yer alan personel alımlarında gerekli şartlar açıklandı. Bakanlık tarafından belirlenen şartları yerine getiren adaylar başvuru tarihlerine odaklandı. Peki, Adalet Bakanlığı başvuruları ne zaman sona erecek? Adalet Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte merak edilen Adalet Bakanlığı memur alımı başvuru ekranı..

ADALET BAKANLIĞI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Adalet Bakanlığı personel başvuruları 17 Nisan 2025 ile 2 Mayıs 2025 günleri arasında Kariyer Kapısı platformundan yapılacak. Başvurularda şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecek.

ADALET BAKANLIĞI BAŞVURU BELGELERİ

- Fotoğraflı özgeçmiş

- Mezuniyeti gösterir öğrenim belgesi

- Sertifika istenilen alanlarda ilgili sertifikalar

- İş tecrübesi istenilen alanlarda SGK dökümü veya ıslak imza ve kaşe ile onaylanmış çalışma belgesi

- Belirtilen bölümler dışındaki bölümlerden veya yurtdışındaki üniversitelerin denk bölümlerinden mezun olup başvuru yapabilen adayların başvurularının değerlendirmeye alınabilmesi için e-devlet başvurusu sırasında "Diğer Belgeleriniz" aşaması altında bulunan "Denklik Gösterir Belge" alanına ilgili dokümanı mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.

Muhabir: Eren DEMİRTÜRK
Personel Alımı Adalet Bakanlığı İş Başvurusu
Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?
Yorum yapmak için tıklayınız