Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Personel Alımı Başvuru | Çevre Bakanlığı İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum 1331 kişilik istihdam müjdesini açıkladı. Kamuda çalışmak isteyenler 1331 personel alımı başvuru şartlarına odaklandı. Peki, Çevre Şehircilik Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte yanıtı..

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Personel Alımı Başvuru | Çevre Bakanlığı İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Personel Alımı Başvuru

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 2025 yılı öncesi 1331 kişilik alım müjdesini duyurdu. Devlet kadrolarında görev almak isteyen adayların gündeminde ilk sırada yer alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı iş başvuruları mercek altına alındı. Hem merkez hem de taşra teşkilatında görev alacak olan memurlar için başvuru yolları belli oldu. Peki, Çevre Şehircilik Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte merak edilenler..

ÇEVRE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI 1331 PERSONEL ALIMI

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 1331 personel alımı 611'i sözleşmeli, 720'si kadrolu memurların en geç şubat anda göreve başlayacağı açıklandı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Yeni çalışma arkadaşlarımızla ailemizi büyütüp güçlendireceğiz. 2025 yılında Bakanlığımız bünyesinde istihdam edilmek üzere 1.331 personel alımı yapıyoruz. Hayırlı olsun” açıklamasını yaptı.

ÇEVRE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

2025 yılında start alacak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 1331 personel alımı başvuruları henüz açılmadı. Bakanlıkta görev alacak olan 1331 kişilik personel alımlarında hak kazananlar en geç şubat ayı sonunda göreve başlayacak. Alım detayı geldiğinde sizleri bilgilendireceğiz.

Kaynak: Habertürk
Personel Alımı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı kamu
Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?
Yorum yapmak için tıklayınız