Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 Personel Alımı Başvuru: Hazine ve Maliye Bakanlığı İş Başvurusu
Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 personel alımı başvurularında son durum merak edildi. Branş ve kadro dağılımları netleşti. Peki, Hazine ve Maliye Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte Hazine ve Maliye Bakanlığı başvuru ekranı..
İş arayanların gündeminde ilk sırada yer alan Hazine ve Maliye Bakanlığı 456 personel alımı başvuruları mercek altına alındı. Birbirinden farklı çeşitli branşlarda istihdam edilecek 456 sözleşmeli personel alımında tarihler netleşti. Peki, Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı başvuruları ne zaman başlayacak? Hazine ve Maliye Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte Hazine ve Maliye Bakanlığı başvuru ekranı..
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI 456 PERSONEL ALIMI
Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı 14 çözümleyici sistem programcısı, 13 programcı, 3 mütercim-tercüman, 22 mühendis, 128 büro personeli, 202 destek personeli, 28 koruma ve güvenlik görevlisi ile 46 tekniker olmak üzere 456 sözleşmeli personel alınacak.
HAZİNE BAKANLIĞI İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Hazine ve Maliye Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır açık olan pozisyonlara başvurular 16 Aralık Pazartesi ile 27 Aralık Cuma tarihlerinde yapılacak. Adaylar başvurularını Hazine ve Maliye Bakanlığı Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr üzerinden gerçekleştirebilecek. Bakanlığın adaylara uygulayacağı işe giriş sınavı 17 Şubat-7 Mart 2025 tarihleri arasında Ankara'da sözlü mülakat yöntemiyle yapılacak.