İçişleri Bakanlığı 95 Personel Alımı BAŞVURU | İçişleri Bakanlığı İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

İçişleri Bakanlığı 95 personel alımı için harekete geçildi. Yeni yıl öncesi istihdam müjdesi veren bakanlık 95 İl Planlama Uzman Yardımcısı alımı yapılacağını duyurdu. Adayların merak ettiği memur alımında şartlar netleşti. Peki, İçişleri Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte yanıtı..

İçişleri Bakanlığı 95 Personel Alımı BAŞVURU | İçişleri Bakanlığı İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB) 10 uzman yardımcısı alımında şartlar belli oldu. İçişleri Bakanlığı 95 personel alımı için harekete geçildi. Yeni yıl öncesi istihdam müjdesi veren bakanlık 95 İl Planlama Uzman Yardımcısı alımı yapılacağını duyurdu. Adayların merak ettiği memur alımında şartlar netleşti. Peki, İçişleri Bakanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte İçişleri Bakanlığı personel alımı başvuru ekranı..

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?

İçişleri Bakanlığı taşra teşkilatında Genel İdare Hizmetleri Sınıfından boş bulunan 95 İl Planlama Uzman Yardımcısı kadrosu için alım duyurusu yaptı. Çok sayıda adayın beklediği başvurular 17-21 Mart 2025 tarihleri arasında İçişleri Bakanlığı sitesindeki Duyurular kısmından yapılacak. Adaylarda 2023-2024 yıllarına ait Kamu Personel Seçme Sınavı'ndan en az 70 ve üzerinde puan alma şartına dikkat edilecek.

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL BAŞVURU ŞARTLARI

İçişleri Bakanlığı 95 il planlama uzman yardımcısı alımında Siyasal Bilgiler, İktisat, İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakülteleri mezunlarından 75, Hukuk Fakültesi mezunlarından 10 ve İletişim Fakültesi mezunlarından toplam 10 kişi işbaşı yapacak. Başvuru şartlarında YÖK mezunu olmak ve 2023-2024 döneminde yapılan KPSS'den 80 puan alma şartı var. Sınav başvuruları 3 Şubat ile 4 Şubat 2025 arasında e-Devlet https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresinden yapılacak.

Kaynak: Yeni Şafak
İçişleri Bakanlığı Personel Alımı İl Planlama Uzman Yardımcısı Alımı