SİVİL HAVACILIK 10 PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI | Sivil Havacılık İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

2025 yılında personel alımı yapan kurumlar arasına Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü dahil oldu. 10 sözleşmeli personel alımı yapacak olan Sivil Havacılık ilan şartları mercek altına alındı. Peki, Sivil Havacılık personel alımı başvuru nasıl yapılır? İşte yanıtı.

SİVİL HAVACILIK 10 PERSONEL ALIMI BAŞVURU EKRANI | Sivil Havacılık İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
SİVİL HAVACILIK PERSONEL BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

İş arayanların gündeminde ilk sırada yer alan Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü alımları belli oldu. 10 sözleşmeli personel alımı yapacak olan Sivil Havacılık 2025 yılında personel alımı yapan kurumlar arasına katıldı. Çok sayıda adayın ilan detaylarını mercek altına aldı. Peki, Sivil Havacılık personel alımı başvuru nasıl yapılır? İşte Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü personel alımı başvuru ekranı..

SİVİL HAVACILIK PERSONEL BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü 10 pilot, hava trafik kontrolörü, hava trafik emniyeti elektronik personeli, havacılık bilgi yönetimi uzmanı ve uçuş teknisyeni alınacağını duyurdu. 14 Ocak Salı günü başlayan başvurular 24 Ocak 2025 Cuma günü sona erecek. Adaylar Ankara, İstanbul, Antalya ve Nevşehir gibi illerde görev yapacak. Adaylar başvurularını e-Devlet Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Kariyer Kapısı-Kamu İşe Alım ile Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adreslerinden yapacak.

SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

Sivil Havacılık personel alımında yazılı ve sözlü sınav uygulanacak. Yazılı sınav Giriş ve Alan Bilgisi olmak üzere 2 aşama halinde yapılacak. Havacılığa Giriş sınavından 70 puan ve üstü alan adaylar alan bilgisi sınavına girmeye hak kazanacak. Sözlü değerlendirmeden önce adaylar psikoteknik değerlendirmeye tabi tutulacak. Tüm duyurular http://web.shgm.gov.tr/tr/genel-duyurular adresinden takip edilecek.

Kaynak: DÜNYA GAZETESİ
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Personel Alımı İş Başvurusu